آشغال های دوست داشتنی...

فیلم سینمائی آشغالهای دوست داشتنی  هم اکنون تدوین را پشت سرگذاشته و مرحله جلوه‌های ویژه
 
 کامپیوتری فیلم شروع شده است.
 
داستان این فیلم در مورد خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادرخانواده را حل کنند.
 
بازیگران «آشغالهای دوست داشتنی» به ترتیب ورود به فیلم عبارتند از: شیرین یزدانبخش، حبیب 
 
 رضائی، هدیه تهرانی، نگارجواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی.

fbfhjqqctml6jozh9.jpg

فقط یک ماه مانده...

امیر سمواتی- تهیه کننده این فیلم- در گفت‌و‌گویی درباره آخرین وضعیت تولید فیلم «پنج ستاره» به کارگردانی

 مهشید افشارزاده گفت: راف کات فیلم توسط واروژ کریم مسیحی تمام شده است اما هنوز مشخص نیست

 صداگذار و آهنگساز فیلم چه کسانی خواهند بود.

او هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که تا یک ماه آینده مراحل تولید فیلم به پایان برسد.

«پنج ستاره» اولین فیلم بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که در آن بازیگرانی هم‌چون شهاب حسینی،

 همایون ارشادی، امید روحانی، بهنوش بختیاری، شیرین بینا، لیلا بلوکات و سحر قریشی ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم که کامبوزیا پرتوی مشاور کارگردان آن است، داستان دختری را روایت می‌کند که برای رفتن به دانشگاه

 دچار مشکلاتی می‌شود.

03h8e5uzvd9dmceu0x47.jpg

دوران عاشقی!

احتمال حضور شهاب حسینی در این فیلم...

دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا در این‌باره توضیح داد: تهیه‌کنندگی فیلم «دوران عاشقی» به من

 منتقل شده و آقای علیرضا رئیسیان کارگردانی آن را برعهده دارد. وی ادامه داد: ما برای بازیگر اصلی فیلم‌مان

 با افراد مختلفی از جمله آقای شهاب حسینی صحبت کرده‌ایم، اما تا کنون هیچ قراردادی در این زمینه با ایشان

 بسته نشده و وضعیت حضورشان در «دوران عاشقی» مشخص نیست.  

دادخواه همچنین ضمن تایید خبر ساخت اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی در مقام کارگردان گفت: ما با آقای

 حسینی صحبت کرده‌ایم. اگر ایشان بخواهند فیلم خودشان را کارگردانی کنند، طبیعتا نمی‌توانند با ما همکاری

 داشته باشند. اما اگر این فیلم جلوی دوربین نرود احتمال حضورشان در «دوران عاشقی» وجود دارد.

 

iqi867zmlvbykuh1f3r.jpg 

فک کنم درست شد!!

ادامه نوشته

«حوض نقاشی»

 «حوض نقاشی» آخرین ساخته مازیار میری از جهاتی بی شباهت به فیلم قبلی  او «سعادت آباد» نیست.
 میری نشان داده است که در سال‌های اخیر، تمایل  دارد روابط انسانی را در بستر خانواده به تصویر درآورد،
 با این تفاوت که در  «سعادت آباد» به سراغ چند خانواده از طبقه متوسط رو به بالا رفت و در  «حوض
 نقاشی» فیلم، قشر کارگر را محور اصلی روایت داستانش قرار می دهد و روابط این آدمهاست که داستان
 فیلم را شکل می دهد.